سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بخشندگی و دلاوری، صفاتی ارجمند هستند که خداوند سبحان، آنها را در وجود هرکه دوستش بدارد و آزموده باشد، می نهد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

 

این روزها اقتصاد کشورمان درگیر بحران های زیادی شده است. از یک طرف ورود ویروس کرونا و از طرف دیگر تحرم های بدتر از کرونا. بسیاری از کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای تعطیل شده اند و مدرسان ناچار آموزش آنلاین را جایگزین آن کرده اند. از طرفی ایده برای بسیاری از رشته ها کارساز بوده ولی برای برخی رشته ها حضور دانشجویان الزامیست تا بتوانند عملی کار و تمرین کنند.

یکی از این رشته ها خیاطی می باشد. خیاطی یکی از رشته های فنی و حرفه ای می باشد که چرخه تولید کشور عزیزمان به آن وابسته است‌ ازین رو ناگزیر حضور دانشجویان الزامیست.

خیاطی

پس در صورت حضور دانش آموزان این دوره باید تمهیدات بهداشتی را رعایت کرد. یکی از کارهایی که سرپرستان این مراکز می توانند انجام دهند این است که از یک دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند استفاده کنند. دانش آموزان هنگام ورود و خروج از کلاس و حتی حین تمرین و کار خیلی راحت دستانشان را ضدعفونی می کنند.

دستگاه ضدعفونی کننده دست

افرادی که در این شاخه تمرین و کار می کنند با ابزارهای زیادی سروکار دارند و در تماس با وسایل خیاطی و میز و قیچی و ... هستند. پس بهتر است به صورت مکرر دستانشان را ضدعفونی کنند.


 نوشته شده توسط شیوا کارگر در یکشنبه 99/7/20 و ساعت 6:18 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 3570
جستجو در صفحه

خبر نامه