سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مؤمن، بر آن که با او دشمنی می ورزد، ستم نمی کند و در راه آن که دوستش دارد، دست به گناه نمی زند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

 

جوشکاری یکی از رشته هایی می باشد که در مراکز فنی و حرفه ای تدریس می شود و یکی از رشته هایی می باشد که در صورت اراده دانش آموزان آینده شغلی خوبی به همراه دارد.

جوشکاری

همانطور که در پست قبل بیان شد در این ایام کرونایی تدریس بسیاری از رشته ها به صورت مجازی صورت می پذیرد. ولی رشته جوشکاری از جمله رشته هاست که نیازمند حضور دانش آموزان و یادگیری آنها مستلزم تمرین عملی می باشد.

دانش آموزان این رشته باید مداوم با دستگاه ها و وسایل جوشکاری کار کرده و برای اخذ شغل بیرون آماده شوند و نیازمند اینست که تحت تعلیم اساتید خبره قرار گیرند. از طرفی سلامت دانش آموزان امری مهم می باشد. و باید اصول بهداشتی کاملا در این اماکن رعایت شود.

جوشکاری


دانش آموزان در کلاس ها و کارگاه ها از زمان ورود تا خروج از ماسک استفاده کنند و دستانشان را مکرر ضدعفونی کنند.برای این منظور سرپرستان کارگاه ها می توانند در کلاسها و کارگاه های خود از دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک استفاده کنند. استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و کاملا مناسب برای محیط آموزشی می باشد. و استفاده از آن به دانش آموزان و مربیان و والدینشان این اطمینان را می دهد که بهداشت در این اماکن کاملا رعایت می شود.


 نوشته شده توسط شیوا کارگر در یکشنبه 99/7/20 و ساعت 6:32 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 3577
جستجو در صفحه

خبر نامه