سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانشمند بی عمل مانند تیرانداز بی زه[کمان[است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

 

آموزشگاه های فنی و حرفه ای جهت آموزش مهارت های خاصی به دانش آموزان و سایر افراد جامعه به وجود آمده اند. کلاس های کامپیوتر از جمله کلاس های پرشور فنی و حرفه ای بوده و همیشه خواهان زیادی دارد.

زیرا آشنایی با مهارت های هفت گانه و سایر شاخه ها از نیازهای اساسی هر فردی می باشد. با ورود کرونا سیستم آموزشی تا حدی تغییر کرده و بیشتر به سمت مجازی شدن پیش رفته است. ولی کیفیت آموزش بدون حضور دانش آموزان پایین خواهد آمد.

دیسپنسر در کلاس کامپیوتر

با رعایت بهداشت فردی در کلاس های کامپیوتر می توان با خیال راحت کلاس ها را برگزار کرد. یکی از کارهایی که جهت رعایت بهداشت فردی باید انجام گیرد قرار دادن دستگاه ضد عفونی کننده دست در این مکان می باشد.

در کلاس کامپیوتر وسایلی از قبیل موس و کیبورد می توانند آلوده به ویروس کرونا بوده و دانش آموزان را آلوده کند. از این جهت قرار دادن دیسپنسر در این مکان می تواند بسیار مفید باشد.

دانش آموزان قبل از ورود به کلاس دستان خود را مقابل دستگاه ضد عفونی دست قرار داده و ضد عفونی می کنند. سپس وارد کلاس می شوند. دانش آموزان پس از استفاده از کامپیوتر باز هم دستان خود را ضد عفونی می کنند.

استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک برای مکان های عمومی بسیار مناسب می باشد. زیرا بدون نیاز به تماس دست با دستگاه اقدام به اشیدن الکل و ضد عفونی دست می کند.


 نوشته شده توسط شیوا کارگر در دوشنبه 99/9/3 و ساعت 12:33 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 3575
جستجو در صفحه

خبر نامه