سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چون دانشمند بمیرد، همه چیز حتی ماهیان در دریا بر او بگریند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

 

دستگاه ضد عفونی کننده دست در مدل های متنوعی ساخته شده و روانه بازار می شود. زمانی که قصد خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست برای مراکز آموزشی و عمومی دارید آنچه بیشتر اهمیت دارد، خرید دستگاه های با کیفیت و با تعداد مشخص و با قیمت مناسب می باشد.

در مراکز فنی و حرفه ای به دلیل آموزش های عملی ، اکثر کلاس های آن به صورت حضوری برگزار می شود. پس باید در هر کلاس از یک دستگاه ضد عفونی کننده استفاده شود و نیز در ورودی آموزشگاه نیز یک عدد دستگاه ضد عفونی کننده ایستاده قرار گیرد. از این رو برای مراکز آموزشی حداقل به تعداد کلاس ها دستگاه ضد عفونی کننده دست نیاز می باشد. از این جهت قیمت دستگاه اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

دستگاه ضد عفونی کننده دست

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده به برند و مدل دستگاه بستگی دارد. مدل های وارداتی نسبت به مدل داخلی قیمت بالاتری دارند . ولی دستگاه های تولید شده در داخل کشور نیز بسبار با کیفیت می باشند.

ضد عفونی کننده مدل ایستاده نسبت به بقیه مدل ها قیمت بالاتری دارد . زیرا این مدل جهت استفاده راحتتران کاربران بر روی یک میله سوار می شود و باعث شده است قیمت پایه نیز به قیمت کل دستگاه اضافه شود. البته این مدل نسبت به بقیه مدل ها دارای مخزن بزرگتر نیز می باشد و تعداد زیادی از افراد می توانند دستان خود را با یک بار پر کردن دستگاه ضد عفونی کنند.

مدل نصبی نیز بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آن را در مکان های پر رفت و آمد نصب کرده و مورد استفاده قرار داد. 


 نوشته شده توسط شیوا کارگر در سه شنبه 99/11/21 و ساعت 5:43 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 3587
جستجو در صفحه

خبر نامه