سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خلق را با قدرت خود، بی هیچ سابقه ای بیافرید و آنان را مطابق خواست خود ایجاد نمود . سپس آنان را در راه اراده اش پیشبرد و در راه دوستی اش برانگیخت . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش در ستایش خداوند، عزّوجلّ ـ]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

 

دستگاه های ضد عفونی کننده دست مدل های مختلفی دارند. دو گروه بندی رایج برای دستگاه ضد عفونی کننده دست ، مدل اتوماتیک و غیر اتوماتیک آن می باشد. مدلد6از اتوماتیک در حال جایگزین شدن مدل های پدالی هستند. زیرا برای استفاده از آن کافیست دست در حدود 5 الی 15 سانتی متری دستگاه قرار دهید.

سنسور هایی که بر ردی دستگاه نصب شده اند حرکت دست را تشخیص داده و مقدار مشخصی از الکل را روی دست ها خواهند پاشید.  ‌سنسور های حرکتی که بر روی دستگاه نصب می شوند تاثیر مستقیم بر قیمت دستگاه دارد. کیفیت سنسور ها کیفیت دستگاه را مشخص کرده و هرچه دستگاه ضد عفونی کننده از کیفیت بالاتری برخورده باشد ، سنسور های آن حساس تر بوده و قدرت تشخیص دست در مقابل آن نیز راحتتر خواهد بود.

دستگاه ضد عفونی کننده دست

البته برای استفاده از ضد عفونی کننده دست مدل پدالی باید برای ریختن الکل و استفاده از آن ‌پدال مخصوص را فشار داد. عیب اصلی این مدل در این است که چون برای فشار دادن اهرم باید دست مستقیما اهرم را لمس کند ، در این روش احتمال شیوع کرونا بیشتر بوده و خود اهرم منبعی برای شیوع ویروس کرونا و یا ویروس های دیگر می باشد.

بنابراین از طرف وزارت بهداشت به استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک توصیه می شود. زیرا تنها با این مدل بهداشت فردی به درستی رعایت خواهد شد.البته دستگاه ضد عفونی کننده دست مدل های دیگری نیز دارد. مانند ضدعفونی کننده رومیزی ، دیواری و نصبی که ر کدام‌ برای هخود دارای معایب و مزایایی می باشند.


 نوشته شده توسط شیوا کارگر در چهارشنبه 100/4/16 و ساعت 7:16 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 3588
جستجو در صفحه

خبر نامه